ОБРАЗОВАНИЕ

ПЕРААДОЛЕЦЬ СТЫГМУ

Аб стаўленні бацькоў норматыповых дзяцей да дзяцей з расстройствамі аўтыстычнага спектра і перспектывах навучання асаблівых дзяцей

Читать далее ⟶
ПАЧУЦЬ І БЫЦЬ ПАЧУТЫМ

Аб сучасных методыках, тэхналогіях навучання і карэкцыйна-развіццёвай рабоце з дзецьмі з парушэннем слыху, пытаннях медыцынскай і тэхнічнай падтрымцы, слыхамаўленчай рэабілітацыі дзяцей з парушэннем слыху, кампенсаваным слыхавым апаратам або кахлеарным імплантам

Читать далее ⟶
ТРАДЫЦЫІ І ІНАВАЦЫІ Ў АДУКАЦЫІ АСОБ З АСАБЛІВАСЦЯМІ ПСІХАФІЗІЧНАГА РАЗВІЦЦЯ

Аб выніках Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі «Адукацыя асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця: традыцыі і інавацыі», якая адбылася ў Інстытуце інклюзіўнай адукацыі БДПУ

Читать далее ⟶